Mieszkańcy powiatu załatwiający sprawę w Starostwie Powiatowym w Dzierżoniowie mogą wyrazić swoją opinię na temat jakości usług świadczonych w urzędzie. Ankieta dostępna jest na stronie internetowej urzędu pow.dzierzoniow.pl
– Jako urząd chcemy ciągle podnosić jakość naszej pracy. Pomagają nam w tym badania satysfakcji klienta, dlatego na naszej stronie internetowej stale jest dostępna ankieta, w której można wyrazić opinię na ten temat – mówi Ewa Hubisz, pełnomocnik ds. zarządzania jakością w Starostwie Powiatowym w Dzierżoniowie. – Ostatnio zmieniliśmy jej treść.
Nowe ankiety zawierają m.in. pytania o kompetencje i życzliwość urzędników, termin załatwienia sprawy, ale też o komunikację urzędu z klientem.
– Każda opinia jest dla nas bardzo ważna, bo dzięki niej możemy lepiej zaspokajać potrzeby i oczekiwania naszych klientów – mówi pełnomocnik ds. zarządzania jakością Ewa Hubisz. – Zachęcamy więc do wypełniania anonimowych ankiet. Zajmuje to zaledwie kilka chwil.
Ankiety dostępne są pod adresem pow.dzierzoniow.pl, gdzie można je wypełnić i wysłać on-line. Jeśli ktoś nie ma komputera z dostępem do Internetu, o dowolnej porze może skorzystać z infomatów, które znajdują się przy dwóch budynkach Starostwa – jeden w Rynku, przy wejściu na ul. Krasickiego, a drugi przy ul. Świdnickiej 38.
Badanie ankietowe zostało także przeprowadzone w poniedziałek 31 sierpnia. Osoby załatwiające w tym dniu sprawę w urzędzie mogły podzielić się swoją opinią na temat jakości obsługi.
Na podstawie analizy poprzednich ankiet Zarząd Powiatu Dzierżoniowskiego wprowadził wiele udogodnień dla klientów. To m.in.: budowa windy w budynku głównym w Rynku oraz utworzenie Biura Obsługi Klienta i wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych w budynku przy ul. Świdnickiej 38.