Informacja na temat przyjętego planu doskonalenia
PLAN DOSKONALENIA PRZYJĘTY
W STAROSTWIE POWIATOWYM W DZIERŻONIOWIE
Cel dokumentu:
Przekazanie pracownikom i klientom Starostwa informacji o przyjętym planie doskonalenia w związku z przeprowadzoną w sierpniu 2015 r. I samooceną według modelu CAF 2013: Zarządzenie Nr 50/2015 Starosty Dzierżoniowskiego z dnia 2 września 2015 r. w sprawie przyjęcia planu doskonalenia na podstawie wyników CAF.
Projekty usprawnień zarządczych
Na podstawie wyników samooceny przeprowadzonej w oparciu o metodę CAF 2013 oraz zidentyfikowanych w procesie samooceny obszarów wymagających poprawy, ustalone zostały priorytety działań doskonalących, służących poprawie funkcjonowania Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie.
Plan doskonalenia został opracowany w uzgodnieniu z kierownictwem Starostwa i podlegał jego akceptacji. Do wdrożenia rekomendowane zostały następujące projekty działań doskonalących:
Projekt 1:
„Modernizacja parkingu przy obiekcie Starostwa na ul. Świdnickiej 38 w celu poprawy dostępności miejsc parkingowych dla interesariuszy”
Projekt 2:
„Opracowanie nowych źródeł pozyskiwania informacji o postrzeganiu Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie, takich jak: grupy fokusowe, sondaże czy panele użytkowników w celu badania satysfakcji klienta”
Projekt 3:
„Modyfikacja regulaminu wynagradzania pracowników Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie: wprowadzenie nowych zasad motywacji finansowej i pozafinansowej w celu wzrostu zadowolenia pracowników, a tym samym podniesienia jakości i efektywności świadczonych usług na rzecz klientów Starostwa”
Szczegółowe informacje dotyczące zaakceptowanych usprawnień zarządczych zawarte są w Planie Doskonalenia Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie. Przyjęte projekty działań doskonalących będą wdrażane do grudnia 2017 roku. Stan ich realizacji będzie na bieżąco monitorowany – informacje o postępie we wdrażaniu planu doskonalenia przekazywane będą kierownictwu i pracownikom Starostwa. O zrealizowanych projektach i osiągniętych rezultatach zostaną poinformowani również klienci Urzędu.
Sporządziła:
/-/ Ewa Hubisz – Koordynator ds. CAF
Plan doskonalenia na podstawie wyników samooceny CAF